A je pametno it zviševati 8-ke?
Sicer za 6-ke in 7-ke ajd recimo da je logično da jih greš zviševat, sam me zanima kj pa za kako 8, izjemoma 9, kako prof. na to gledajo?
Kot je bilo zgoraj rečeno, na PF je vse možno, zto.
VIŠANJE OCEN
Re: VIŠANJE OCEN
Zračunaj si, koliko bi se ti dvignilo povprečje, če popravil 8. Skoraj nič, zato se ti po mojem mnenju ne splača. Če pa nimaš dovolj 6 in 7, da bi jih šel popravljat, potem pa imaš itak tako povprečje, da popravljanja ne rabiš
Re: VIŠANJE OCEN
Da ne bo nekega zavajanja - zviševat greš lahko 4 različne izpite v 4. letniku ali absolventu. Ko si torej vpisan v 4. letnik že lahko zvišuješ, ne rabiš opravit vseh izpitov prej. To je preverjetno tako v referatu kot praktično pri profesorju. In tudi če zvišuješ samo en predmet od trojčka, ne "pokuriš" treh možnosti, od kje vam taka nemnost?! Popravljaš en izpit in imaš še 3 možnosti.flafi napisal/-a:No, jst mal obujam temo A kdo že bolj konkretno ve, kdaj se gre lahko zviševat izpite? Ko maš narejene vse izpite za 4. letnik ali že ko se vpišeš v 4. letnik? Slišm različne verzije, pa ne vem kaj verjet Druga mi je sicer bolj všeč
Re: VIŠANJE OCEN
vprašanje za tiste, ki ste se že pozanimali v referatu: kako poteka odobritev popravljanja ocen - je treba napisat kakšno prošnjo, kaj posebej obrazložit, koliko časa rabijo, da ti odobrijo,...?
hvala, lp
hvala, lp
Re: VIŠANJE OCEN
Jaz se "ogrevam" da bi šla marca PUP popravljat. Ima mogoče še kdo kakšne konkretne prebliske, kdaj bi šel na kakšen izpit delat?
Re: VIŠANJE OCEN
No lani sem v tej temi postavil skoraj identično vprašanje kot je tisto, ki sledi:
In sicer, zanima me tako na splošno, kako je kaj, objektivno gledano, s povprečjem v 2. letniku? Koliko je fajn imeti, a se v primerjavi s 1. letnikom kaj drastično spremeni(tukaj mislim z vidika predmetov, načina ocenjevanja prof., lenoba študentov, ki pripelje do tako nizkega pvoprečja v 1. letniku naj bo tukaj izključena), itd.
Hvala vnaprej na kakršnihkoli informacijah.
In sicer, zanima me tako na splošno, kako je kaj, objektivno gledano, s povprečjem v 2. letniku? Koliko je fajn imeti, a se v primerjavi s 1. letnikom kaj drastično spremeni(tukaj mislim z vidika predmetov, načina ocenjevanja prof., lenoba študentov, ki pripelje do tako nizkega pvoprečja v 1. letniku naj bo tukaj izključena), itd.
Hvala vnaprej na kakršnihkoli informacijah.